Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік

Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік
14 грудня 2019 року доцент Данькевич О. С. прийняла участь у заході, спрямованому на підвищення кваліфікації науково-педагогічних співробітників ЗВО – «Освітній десант», який відбувся у Харкові на базі Університету банківської справи.

В рамках заходу було представлено панель коротких виступів від спікерів, дві лінійки майстер-класів, зустріч з однодумцями та якісний нетворкінг.

Обговорювалися такі теми:

  • нові підходи у викладанні та навчанні й сучасні ролі викладача;
  • теорія поколінь і її вплив на навчання та викладання;
  • компетентності XXI ст. на думку роботодавців і як їх розвивати в процесі навчання й викладання.

Двогодинні майстер-класи були присвячені:

  • сучасним підходам і методам у викладанні й навчанні: фасилітації, тренінгу, коучингу тощо.
  • інструментам розвитку компетентностей XXI ст. під час навчального процесу: креативності, роботі в команді, ефективній комунікації, емоційного інтелекту.

Організаторами виступили: тренінговий центр T-Update, партнери: ГО “Вище”, тренінговий центр Training BoxХарьківський навчально-науковий інститут ДВНЗ “Університет банківської справи”.

Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік


На майстер-класі “Методи фасилітації у викладанні” були розглянуті:
1. Інтерактивні методи у викладанні. Технології залучення студентів до активної взаємодії.
2. Фасилітація в навчальному процесі: можливості та обмеження.
3. Техніки фасилітації: швидкі діалоги, світове кафе, мозковий штурм, ранжування, ментальні карти.
На дві години учасники відчули себе студентами і поринули в океан співтворчості та продуктивної взаємодії.Майстер-клас “Ефективний зворотний зв’язок в роботи викладача”:
1. Як викладачу мотивувати та розвивати студентів, використовуючи ефективний зворотний зв’язок.
2. Моделі зворотного зв’язку. Аналізуємо доцільність та тренуємося використовувати на практиці.
3. Оцінка як елемент зворотного зв’язку. Як оцінювати, щоб хотілося вчитися далі.
____
Ведуча майстер-класів – Nelia Lebid – тренер соціально-психологічного тренінгу, фасилітатор, кандидат психологічних наук, доцент, співзасновниця тренінгового центру T-Update, доцент Київського університету імені Бориса Грінченка, координатор команд та тренер Програми лідерського потенціалу розвитку університетів України.

__________________________________________________________
На майстер-класі “Кейс-метод у викладанні” були розглянуті питання:
1. Поняття про кейс-метод.
2. Особливості застосування кейсів в навчальному процесі.
3. Основні принципи розробки кейсів.
За дві години кожен учасник зміг вирішити кейс та проаналізувати його, відчути ефект від навчання за допомогою кейс-методу, зрозуміти принципи використання та розробки кейсів.Майстер-клас “Стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях”:
1. Поняття про конфлікт та конфліктну ситуацію.
2. Типи конфліктних ситуацій у роботі викладача.
3. Ефективна комунікація як інструмент вирішення конфліктів.
Були проаналізовані найбільш типові конфліктні ситуації в роботі викладача, опрацьовано схему структури конфлікту й ефективні стратегії комунікації в конфліктах.
___
Ведуча майстер-класів – Yulia Breus – тренер соціально-психологічного тренінгу, фасилітатор, кандидат психологічних наук, співзасновниця тренінгового центру T-Update, завідуюча навчально-наукового центру розвитку персоналу та лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка, координатор команд та тренер Програми лідерського потенціалу розвитку університетів України.
_________________________________________________________
В процесі майстер-класу “Тренінг як активна форма навчання” були розглянуті питання:
1. Тренінг: мода чи необхідність?
2. Тренінгові методи та специфіка їх застосування.
3. Моделі створення тренінгів: цикл Колба; експертна модель навчання; модель активного навчання.
Практична частина була присвячена опануванню моделей тренінгу та формуванню навичок перетворювати класичні лекції в тренінгові заняття.Майстер-клас “Коучингові технології в освітньому процесі”:
1. Коучинг як сучасний метод розкриття потенціалу особистості.
2. Викладач-коуч – особливості взаємодії зі студентством.
3. Основні стратегії коучингу.
4. Коучингові моделі та їх специфіка застосування у навчанні.
За дві години учасники отримали бачення застосування коучингу у навчальному процесі та побували у ролі коуча, а також зрозуміли можливі шляхи реалізації своїх нагальних короткотермінових завдань.Ведучий майстер-класу – Leonid Nikolaiev – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний університет імені Григорія Сковороди, коуч ICF Ukraine, засновник центру розвитку особистості «TrainingBOX», бізнес-тренер, супервізор міжнародної програми з підвищення кваліфікації працівників соціальної сфери «DARE».  

Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік Освітній десант. Перфоманс освітніх майстер-класів, грудень 2019 рік